Ние, момичетата, често ставаме жертви на добрия маркетинг. Видим ли по-лъскава опаковка или чуем ли едно добро мнение, бързаме да си купим продукта. От една страна, това е печеливша стратегия за новите брандове, чиито потребители са младото поколение. От друга обаче – за нашите спестявания определено е лошо.
Напоследък все повече и повече известни личности отварят собствени брандове. Използвайки имената и лицата си, често заблуждават за качеството на продукта, като очакват да се доверим сляпо. Например, вие бихте ли си купили месо, без да погледнете срока му на годност, само защото Брад Пит ви е казал, че няма в какво да се съмнявате? Надявам се отговорът ви да е не, въпреки че и аз бих се замислила. Тъй както внимаваме какво ядем, така трябва и да внимаваме какво използваме.
Всичко започна с гримове и Кайли Дженър. Първоначалната реклама беше как чрез подчертаване на устните ни с “Kylie Cosmetics” ще получим ефект на по-големи устни като нейните. Оказа се, че тя просто има филъри. Но когато Риана пусна линията си гримове “Fenty Beauty”, тя обеща на потребителите си по-голямо разнообразие от цветове фон дьо тен. И получихме точно това – козметика, която ни спечели чрез името си и ни задържа с резултати.
Разбира се, дрехите също не отсъстваха. Единствената, която утвърди името си на пазара, беше Ким Кардашиян със “Skims”. Удобни дрехи както за вкъщи, така и за навън.
След това последва грижата за лицето. Индустрията на грижата за кожата за последната година се е разраснала с цели 15%, което е драстично увеличение, имайки предвид данните за последните 5 години. Доста хора забелязаха добра възможност, а пазарът се напълни с ефикасни, но и не толкова ефикасни продукти.
“Jlo Beauty” от Дженифър Лопес разочарова феновете си. Със сигурност добрата изненада беше от Хейли Бийбър и “Rhode”. Компанията ѝ продължава да жъне успехи и да привлича клиенти с иновативните и разнообразни продукти. Те станаха фаворит дори на момичета, които са били от отбора “Jelena”.
Може би се питате каква ли ще е следващата вълна? Е, някои от новите продукти вече излязоха на пазара, затова се пригответе да виждате още много продукти за грижа за косата. Блейк Лайвли дебютира с линията си “Blake Brown”. От дълги години нейната запазена марка е косата ѝ. Феновете се чудеха какво използва за тази небрежна, но толкова блестяща визия.
Преди сляпо да се доверим, е много важно да проверим продукта. Нека не позволяваме на лъскавата реклама да ни заблуждава. Зад целия маркетинг понякога се крие много повече от това, което ни се показва.
Вики е студентка по бизнес от Варна, израснала на остров Майорка в Испания. Обожава модата и мечтае животът ѝ да е като сцена от „Дяволът носи Прада“. Надява се чрез написаното от нея да вдъхновява читателите и да им помага да виждат красотата в малките неща.